Technologia Kawasaki

Naszym celem jest umożliwienie kierowcom kontroli nad wysoko wydajnymi maszynami, zachowując radość z jazdy. Celem technologii Kawasaki jest pomoc kierowcom w zobaczeniu tych małych i prostych udoskonaleń.

Technologia pracy silnika

Od roku 1950 kiedy został zbudowany nasz piewszy silnik motocyklowy, Kawasaki kontynuuje odkrywanie nowych technologii w budowie wysoko wydajnych silników.

Zespół przepustnic sterowanych elektronicznie

W pełni elektronicznie sterowany zespół przepustnic Kawasaki  umożliwia Elektronicznej Jednostce Sterującej Pracą Silnika (ECU),  sterowanie zarówno dawkowaniem paliwa ( poprzez wtryskiwacze) jak i powietrzem ( poprzez zespół przepustnic) dostarczanym do silnika w czasie jego pracy.

Czytaj więcej

Tempomat

Elektroniczny tempomat jest urządzeniem umożliwiającym zaprogramowanie określonej prędkości jazdy przy użyciu jedno przycisku. Po jego aktywacji, kierowca nie musi już dodawać gazu. Takie rozwiązanie zwiększa komfort jazdy podczas pokonywania długich dystansów.



Czytaj więcej

Kontrolka ECO

Kontrolka ECO znajduje się na desce rozdzielczej i wspomaga kierowcę w jeździe ekonomicznej.

Czytaj więcej

Podwójny wtrysk

Kazdy z wtryskiwaczy pelni inna role i pracuje w innym zakresie obrotów zapewniajac wysoka moc i szybka reakcje silnika.

Czytaj więcej

KTRC (3-mode)

System kontroli trakcji oferujący trzy poziomy ustawień dostosowane do jazdy od sportowej do turystycznej.

Czytaj więcej

KTRC (1-mode)

System zapobiegający poślizgowi kół podczas przyspieszania.

Czytaj więcej

LCM

System kontroli startu pozwala zawodnikom motocrossowym zredukowac poslizg kola przy starcie.

Czytaj więcej

ECO

Aktywacja trybu ECO przełącza komputer na mapę zapłonu, przy której projektowaniu priorytetem było niskie zużycie paliwa.

Czytaj więcej

Podwójna przepustnica

Podwójna przepustnica to większa moc i szybsze jej oddanie pod kontrolą jednostki sterującej.

Czytaj więcej

Sprzęgło antyhoppingowe

Sprzęgło działa jako ogranicznik momentu obrotowego i serwo wspomagajace pracę dźwigni sprzęgła.

Czytaj więcej

Power Modes (Tryby zasilania)

Power modes (tryby zasilania) pozwalają szybko zmienić moc oddawaną przez motocykl i dostosować ją do panujących warunków na drodze.

Czytaj więcej

S-KTRC

S-KTRC (Sport-Kawasaki TRaction Control) to system kontroli trakcji, który pozwala kierowcom na jeszcze szybszą jazdę na torze wyścigowym dzięki maksymalizacji przyspieszenia.

Czytaj więcej

IMU

Dzięki zastosowaniu IMU i najnowszej odsłonie zaawansowanego oprogramowania Kawasaki, elektroniczna technologia zarządzania silnikiem i nadwoziem wstępuje na nowy, jeszcze wyższy poziom - zmieniając system ustwień w system sprzężenia zwrotnego - dostarczając jeszcze więcej emocji podczas jazdy.

Czytaj więcej

Kawasaki Engine Brake Control

System Kawasaki Engine Break Control pozwala kierowcy wybrać w jakim stopniu chce hamować silnikiem.

Czytaj więcej

KEBC

KEBC (Kawasaki Engine Brake Control) pozwala kierowcy na wybranie odpowiedniej siły hamowania silnikiem.

Czytaj więcej

KLCM - Kawasaki Launch Control Mode

KLCM (Kawasaki Launch Control Mode) optymalizuje przyspieszenie podczas startu poprzez elektroniczne zarządzanie mocą silnika tak aby nie zerwać przyczepności koła.

Czytaj więcej

KQS - Mechanizm Kawasaki do szybkiej zmiany przełożeń

KQS (Mechanizm Kawasaki do szybkiej zmiany przełożeń) umożliwia zmianę przełożeń na wyższe lub niższe bez użycia sprzęgła.

Czytaj więcej

KTRC (3-tryby, 9-poziomowy)

9-trybowa kontrola trakcji Kawasaki (KTRC) to najbardziej zaawansowany system kontroli trakcji, który pozwala na agresywniejszą oraz bardziej sportową formę jazdy jak i spokój podczas jazdy na śliskich nawierzchniach.

Czytaj więcej

KTRC (2 tryby)

Dwa tryby kontroli trakcji Kawasaki pomagają kierowcom w różnych sytuacjach na drodze. Oferują wydajniejszą jazdę sportową oraz spokój i pewność siebie podczas jazby po mokrych nawierzchniach. 

Czytaj więcej

Doładowany silnik

Opierając się o wiedzę i technologię zdobytą przez KHI Group, doładowany silnik Kawasaki dostarcza wysoką moc, jednocześnie zachowując kompaktowość.

Czytaj więcej

KCMF (Kontrola skręcania Kawasaki)

KCMF kontroluje parametry silnika i podwozia podczas skręcania – od momentu wejścia w zakręt przez wykonanie manewru aż do wyjścia z zakrętu – modulując siłę hamulców i moc silnika, aby zapewnić płynne przejście z przyspieszenia do hamowania i odwrotnie. Służy to również śledzeniu linii, jaką kierowcy kreślą podczas skręcania. W modelu Ninja H2R KCMG nadzoruje następujące układy:
- KTRC (w tym kontrolę trakcji oraz kontrolę uślizgu i unoszenia się przedniego koła)
- KLCM
- KIBS (z kontrolą przechyłów)
- Sterowanie hamowania silnikiem Kawasaki

Czytaj więcej

Zestaw dławiący A2 (EURO 4)

Ta wersja również moża zostać dopasowania aby maksymalnie dostarczać 35kW tak aby spełnić wymogi kategorii prawa jazdy A2. 

Czytaj więcej
Zobacz więcej CLOSE

Technologia pracy podwozia

Efektem naszej zaawansowanej inżynierii, wyczerpujących badań i 
ciągłego dążenia do najwyższej niezawodności, bezpieczeństwa i wydajności.

Zobacz więcej CLOSE