Technologia Kawasaki Sterowanie silnikiem

Od czasu naszego pierwszego silnika motocyklowego zbudowanego w 1953 roku, Kawasaki ciągle używa nowych technologii w tworzeniu wysoko wydajnych silników. Dziś, motocykle Kawasaki są wypełnione licznymi oryginalnymi i technologicznymi elementami, które wyewoluowały podczas naszej długiej historii.

Power Modes (Tryby zasilania)

System oferuje mozliwosc ustawienia trzech trybów pracy, przy czym jeden z nich dziala elastycznie w zaleznosci od reakcji manetki gazu.

System oferuje mozliwosc ustawienia trzech trybów pracy, przy czym jeden z nich dziala elastycznie w zaleznosci od reakcji manetki gazu. Tryb "Low" redukuje moc nawet do 60% (dla Ninja ZX-10R). Pozwala on na bezpieczna jazde na nawierzchni sliskiej i duza oszczednosc paliwa w warunkach jazdy rekreacyjnej. Tryb "Middle" pracuje w zaleznosci od pozycji przepustnicy. Jezeli kierowca operuje gazem otwierajac przepustnice do 50% to system pracuje w trybie "Low". Mocniejsze jej otwarcie przelacza silnik w tryb "Full". Precyzyjny program pozwala na plynna, ale zdecydowana zmiane parametrów jednostki napedowej.