Technologia Kawasaki Sterowanie silnikiem

Od czasu naszego pierwszego silnika motocyklowego zbudowanego w 1953 roku, Kawasaki ciągle używa nowych technologii w tworzeniu wysoko wydajnych silników. Dziś, motocykle Kawasaki są wypełnione licznymi oryginalnymi i technologicznymi elementami, które wyewoluowały podczas naszej długiej historii.

KTRC (1-mode)

System zapobiegający poślizgowi kół podczas przyspieszania.

Podczas przyspieszania na nawierzchni o ograniczonej przyczepności może nastąpić poślizg tylnego koła. System KTRC został zaprojektowany, aby temu zapobiegać. Podobnie jak ABS zapobiega poślizgowi tylnego i przedniego koła przy hamowaniu, KTRC zabezpiecza tylne koło przed poślizgiem przy przyspieszaniu. Kierowcy mogą czuć się teraz bezpieczniej i swobodniej posługiwać się manetka gazu. Gdy system KTRC wykryje uślizg tylnego koła zmniejsza moc przekazywana na koło, co umożliwia odzyskanie przyczepności. System działa bardzo szybko w każdych warunkach. KTRC zarządza ilością powietrza i paliwa dostarczanym do komór spalania oraz systemem zapłonowym. Działanie jest płynne i często nieodczuwalne przez kierowcę. Należy mieć jednak na uwadze, że jest to system wspomagający jazdę, który nie zastępuje, ale wspomaga utrzymanie pełnej kontroli nad motocyklem.