Technologia Kawasaki Sterowanie silnikiem

Od czasu naszego pierwszego silnika motocyklowego zbudowanego w 1953 roku, Kawasaki ciągle używa nowych technologii w tworzeniu wysoko wydajnych silników. Dziś, motocykle Kawasaki są wypełnione licznymi oryginalnymi i technologicznymi elementami, które wyewoluowały podczas naszej długiej historii.

ECO

Aktywacja trybu ECO przełącza komputer na mapę zapłonu, przy której projektowaniu priorytetem było niskie zużycie paliwa.

Aktywacja trybu ECO przełącza komputer na mapy, przy których projektowaniu priorytetem bylo niskie zużycie paliwa. Naciśnięcie przycisku aktywuje tryb ekonomiczny, w którym komputer zmienia kąt wyprzedzenia zapłonu i dawki paliwa. Kosztem reakcji na dodanie gazu i większej mocy kierowca zyskuje oszczedność paliwa. Tryb jest często wykorzystywany podczas długich podrózy, gdy prędkość jest jednostajna, a sposób jazdy turystyczno - krajoznawczy. Tryb ekonomiczny wymaga delikatnego obchodzenia się manetką gazu. Ekonomiczny tryb jazdy razem z użyciem tempomatu może znacząco obniżyć spalanie motocykle podczas jazdy.