Technologia Kawasaki Sterowanie silnikiem

Od czasu naszego pierwszego silnika motocyklowego zbudowanego w 1953 roku, Kawasaki ciągle używa nowych technologii w tworzeniu wysoko wydajnych silników. Dziś, motocykle Kawasaki są wypełnione licznymi oryginalnymi i technologicznymi elementami, które wyewoluowały podczas naszej długiej historii.

Zespół przepustnic sterowanych elektronicznie

W pełni elektronicznie sterowany zespół przepustnic Kawasaki  umożliwia Elektronicznej Jednostce Sterującej Pracą Silnika (ECU),  sterowanie zarówno dawkowaniem paliwa ( poprzez wtryskiwacze) jak i powietrzem ( poprzez zespół przepustnic) dostarczanym do silnika w czasie jego pracy.

W pełni elektronicznie sterowany zespół przepustnic Kawasaki  umożliwia Elektronicznej Jednostce Sterującej Pracą Silnika (ECU),  sterowanie zarówno dawkowaniem paliwa ( poprzez wtryskiwacze) jak i powietrzem ( poprzez zespół przepustnic) dostarczanym do silnika w czasie jego pracy. Rezultatem idealnie zgranych obydwu parametrów jest równa, płynna praca silnika jak również jego moc. W istotny sposób system przyczynia się również do redukcji emisji spalin.
Zespół elektronicznie sterowanych przepustnic umożliwia ponadto bardziej precyzyjną kontrolę nad sterowaniem takimi układami jak:  S-KTRC ( Sport Kawasaki Traction Control),  i KTRC (Kawasaki Traction Control), a także pozwala na wdrożenie takich systemów elektronicznych  jak: KLCM (Kawasaki Launch Control  Mode), Kawasaki Engine Brake Control,  a także systememu Cruise Control.