Technologia Kawasaki Sterowanie silnikiem

Od czasu naszego pierwszego silnika motocyklowego zbudowanego w 1953 roku, Kawasaki ciągle używa nowych technologii w tworzeniu wysoko wydajnych silników. Dziś, motocykle Kawasaki są wypełnione licznymi oryginalnymi i technologicznymi elementami, które wyewoluowały podczas naszej długiej historii.

Zestaw dławiący A2 (EURO 4)

Ta wersja również moża zostać dopasowania aby maksymalnie dostarczać 35kW tak aby spełnić wymogi kategorii prawa jazdy A2. 

Zdławienie motocykla wykonuje się poprzez zmiany w systemie ECU wyłącznie dla modeli spełniających normy emisji spalin EURO 4 w autoryzowanym punkcie serwisowym Kawasaki. Zdławienie nie zajmuje dużo czasu oraz zawsze można je dezaktywować. W odpowiednim czasie, istnieje możliwość dezaktywacji systemu w autoryzowanym punkcie serwisowym Kawasaki tak aby kierowca mógł się cieszyć pełną mocą silnika.