Newsletter Kawasaki

Newsletter Kawasaki

3 Październik 2024 Nowi gracze z rodzin W i Meguro w gamie Kawasaki na rok 2025



Podczas gdy słynna marka W może sięgać swoimi korzeniami do modelu W1 650 z 1966 roku (pierwszej czterosuwowej maszyny Kawasaki o dużej pojemności), Meguro cieszy się jeszcze dłuższym dziedzictwem jako jedna z najbardziej prestiżowych japońskich marek dwukołowych, która z dumą obchodzi swoje stulecie w 2024 roku - stąd slogan „stulecia” dla nowego S1.
 
Korzystając z solidnego i charakterystycznego, chłodzonego powietrzem, jednocylindrowego silnika zamontowanego na wspólnej ramie, każdy z modeli różni się podejściem stylistycznym. Model W230 słusznie promowany jest jako „oryginalna ikona”, natomiast Meguro S1 nawiązuje do popularnego modelu SG o pojemności 250 cm³ z lat 60.
 
Silnik zapewnia liniowe oddawanie mocy i duży moment obrotowy w całym zakresie obrotów, zwłaszcza przy niskich i średnich prędkościach obrotowych, oferując wygodne przyspieszenie z przyjemnym pulsującym odczuciem. Dodatkowo wzmocniony jest przez wyważarkę, która zapewnia płynną pracę. Szczególną uwagę poświęcono projektowi, aby nadać nowoczesnemu silnikowi klasyczny wygląd, z rzeźbionymi elementami, w tym dużymi, zaokrąglonymi żebrami na głowicy cylindra.
 
Jeśli chodzi o podwozie, kompaktowe proporcje zapewniają płynne, łatwe prowadzenie dla szerokiej gamy motocyklistów. Smukła konstrukcja dodatkowo ułatwia swobodne dosięgnięcie ziemi przez stopy kierowcy. Przy wadze 143 kg, co czyni go jednym z najlżejszych modeli w kategorii sportowych motocykli retro o pojemności 250 cm³, prowadzenie tego motocykla zwiększa pewność kierowcy, a znakomity stosunek mocy do masy to kolejna zaleta. Dzięki jednej z najniższych wysokości siedzeń w swojej klasie, modele W230 i Meguro S1 są odpowiednie dla każdego motocyklisty, przenosząc bogate doświadczenia związane z modelami W i Meguro na szerszą publiczność.
Z przodu widelce teleskopowe o średnicy ø37 mm zapewniają wyważone i stabilne prowadzenie na ulicy, podczas gdy z tyłu zastosowano podwójne amortyzatory, które promują klasyczne wrażenia z jazdy. Tylny zestaw amortyzatorów oferuje również 5-stopniową regulację wstępnego obciążenia. Stalowe błotniki z przodu i z tyłu, tłumiki w stylu "pea-shooter", szprychowe koła i stylizowane, klasyczne zegary podkreślają autentyczność, przy czym oba motocykle różnią się stylem i wykończeniem. Na przykład, zbiornik paliwa modelu W230 jest pomalowany i ozdobiony trójwymiarowym logo W, podczas gdy Meguro ma chromowany zbiornik z pomalowanymi panelami oraz, stosownie, przywołujące emocje logo Meguro. Nawet wygląd liczników i wykończenia siedzeń różnią się, co świadczy o dbałości o szczegóły.
 
Rzeczy mogą być oryginalne tylko raz, a Kawasaki z dumą chroni i promuje oryginalność oraz dziedzictwo marek W i Meguro, dostarczając jednocześnie dreszczyk emocji związany z posiadaniem motocykla nowemu pokoleniu motocyklistów. W230 czy Meguro S1 — to trudny wybór, ale bez względu na decyzję, prawdziwie autentyczna zabawa jest gwarantowana.
 
Kolory na 2025 rok:
W230:
Metallic Ocean Blue / Ebony (Metaliczny Oceaniczny Niebieski / Hebanowy)
Meguro S1:
Ebony (Hebanowy)