Newsletter Kawasaki

Newsletter Kawasaki

20 Październik 2021 Kawasaki Z H2 (2022)

Sypanie piachu w twarz innych motocykli klasy naked - ciężko inaczej porównać dominację Kawasaki Z H2 i jego brata-bliźniaka Z H2 SE w tym segmencie.

Kawasaki niechybnie ma atut w segmencie litrowych nakedów - w 100% zaprojektowaną i wyprodukowaną we własnym zakresie sprężarkę doładowującą. Wykorzystując umiejętności swoich działów lotniczych i turbin gazowych, Kawasaki stworzyło wyjątkową gamę maszyn z doładowaniem mechanicznym w różnych segmentach - Supersport, SportTouring Supernaked.
 
Stylistyka Sugomi dominuje, tworząc bezkompromisowe wrażenie, w którym cechy inżynieryjne są dopasowywane do cech stylistycznych. Również imponująco wygląda środowisko kierowcy z ramą kratownicową, dużym kolorowym panelem wskaźników TFT z różnymi ustawieniami oraz możliwością parowania ze smartfonem przy pomocy aplikacji Kawasaki Rideology.
 
Systemy wspomagające kierowcę obfitują w w pomocne i potrzebne przy tej dynamice rozwiązania - quickshifter góra/doł, procedurę startu, trzypoziomiową kontrolę trakcji, różne tryby mocy, a nawet elektroniczny tempomat pokazujący, że uwodzicielski surowy wygląd przeczy wyrafinowanej, przyjaznej dla kierowcy osobowości. Reflektory LED i dodatkowe oświetlenie oświetlają to, co jest przed nami, podczas gdy zaciski Monoblock Brembo M4.32 zapewniają kontrolowane i przewidywalne opóźnienia, a sprzęgło anty-hoppingowe płynną zmianę biegów.
 
Dla tych, którzy szukają najwyższego poziomu czystej satysfakcji, model SE oferuje elektronicznie regulowane zawieszenie Kawasaki KECS z wykorzystaniem technologii Showa Skyhook oraz zestaw  hamulców Brembo o wyższej specyfikacji z zaciskami Stylema z przodu.