Newsletter Kawasaki

Newsletter Kawasaki

16 Wrzesień 2021 Kawasaki Z900 SE (2022) - z zawieszeniem Ohlins i hamulcami Brembo

Ulubieniec tysięcy fanów Supernaked i bestseller w swojej klasie w wielu krajach – popularny Z900, w sezonie 2022 będzie dostępny w wersji SE, z zawieszeniem Öhlins i hamulcami sygnowanymi przez Brembo.
Wdrażając znaną już z Kawasaki politykę udoskonalania znanych i lubianych modeli, Z900 SE przenosi standardowy model na jeszcze wyższy poziom, oferując udoskonalenia w zakresie jakości jazdy i precyzyjnego zawieszenia bez ingerencji w „ducha Sugomi”, który stworzył ten motocykl tak popularnym.
Zmianą z przodu jest zastosowanie nowego zestawu hamulców Brembo. Zaciski monoblok M4.32 montowane radialnie, na tarczach Brembo o średnicy ø300 mm, z  klockami hamulcowymi tej samej firmy „zasilane” przewodami hamulcowymi w stalowym oplocie. Po takiej kuracji, Z900 SE oferuje większą siłę hamowania i jeszcze lepsze wyczucie.
Przedni widelec upside-down ø41mm z regulacją kompresji i odbicia oraz bezstopniową regulacją napięcia wstępnego. Złota kolorystyka widelca tylko podkreśla wojowniczy charakter wersji SE.
Dbałość o szczegóły jest widoczna również z tyłu motocykla, wyposażony został w amortyzator Öhlins S46 identycznej konstrukacji jak w Z1000 R. Jego aluminiowy korpus obejmuje jednorurową konstrukcję z tłokiem ø46 mm oraz wewnętrznymi komorami olejowymi i gazowymi oddzielonymi pływającym tłokiem. Dla wygody i szybkiej regulacji, tylny amortyzator Z900 SE jest również wyposażony w zdalną regulację napięcia wstępnego. Wraz z przestrojonymi ustawieniami przedniego zawieszenia, zastosowanie Öhlinsa przenosi prowadzenie i reakcję zawieszenia na jeszcze wyższy poziom i spełni wymagania nawet najbardziej wymagającego kierowcy Supernakeda.
Oferując jeszcze bardziej skoncentrowaną na kierowcy charakterystykę, Z900 SE nie traci najważniejszych cech maszyny Supernaked – intuicyjnego prowadzenia. Kontrola trakcji KTRC jest częścią specyfikacji wraz z różnymi trybami mocy oraz i sprzęgłem anty-hoppingowym. Dźwięk wydechu został przekonstruowany przez inżynierów KHI, podczas gdy w widoku kierowcy znajduje się przydatny wskaźnik ekonomicznej jazdy czy możliwość połączenia Bluetooth za pośrednictwem aplikacji Kawasaki Rideology, która umożliwia integrację wybranych parametrów jazdy.
Dostępny w jednej, wyróżniającej się kolorystyce Metallic Spark Black / Candy Lime Green, nowy Z900 SE do salonów trafi już wiosną nadchodzącego roku.