Newsletter Kawasaki

Newsletter Kawasaki

23 Listopad 2020 Doładowane Kawasaki Z H2 SE z rozmachem wjeżdża w 2021 rok


Doładowana sensacja 2020 roku, która na rynkach całego świata, oraz w głowach fanów szybkiej jazdy, mocno namieszała tuż po premierze na torze Las Vegas Motor Speedway na początku 2020 roku - Kawasaki Z H2 - w rok 2021 wjeżdża z nowym modelem SE. Od 2021 roku zatem w salonach Kawasaki znajdziecie dwie wersje doładowanego Zeta!
Dzięki unikalnemu malowaniu i niesamowitej grafice model SE robi to, co jeszcze niedawno wydawałoby się niemożliwe - dodaje jeszcze więcej blasku koncepcji Z H2. Choć podstawowa wersja tego modelu jest świetnie wyposażoną i kompletną maszyną, to model z dopiskiem SE oferuje kilka dodatkowych, kluczowych funkcji, które uzasadniają twierdzenie, że to on jest teraz Królem Supernakedów!
 
Jakże charakterystyczna, perfekcyjna w swojej formie oraz przede wszystkim funkcji, kratownicowa rama pozostaje bez zmian, podobnie jak unikalny, doładowany silnik, który zebrał ogromną liczbę pochwał, zarówno wśród ekspertów, jak i zachwyconych nim klientów.
 
Choć Kawasaki Z H2 wydaje się modelem surowym i pozbawionym codziennych udogodnień, to jego wersja SE oferuje niesamowity zestaw elektroniki, którą doceni każdy kierowca. W jej skład wchodzą: elektroniczny tempomat, zintegrowane tryby jazdy, sportowa kontrola trakcji KTRCS, tryby mocy silnika, system launch control, quickshifter działający zarówno w górę, jak i w dół oraz zakrętowy system ABS oparty na zaciskach Brembo Stylema, zapewniających niesamowitą siłę hamowania.
 
Choć potężna moc doładowanej, czterocylindrowej, rzędowej jednostki o pojemności 998 cm3 sprawia, że podczas przyspieszania horyzont w oczach kierowcy rozmazuje się, to najnowsza elektronika robi wszystko, aby obraz ten jednak wbrew wszystkiemu zachował swoją ostrość. Zawieszenie Showa SFF-CA o średnicy lag ø43 mm oraz topowy tylny amortyzator BFRC mogą teraz liczyć na wsparcie najnowszej technologii Showa Skyhook. Z reakcją wynoszącą 1 milisekundę system Skyhook w czasie rzeczywistym dostosowuje tłumienie do prędkości pojazdu, dobiera optymalny skok zawieszenia, mając na celu utrzymanie nadwozia motocykla w stabilnym, ustalonym położeniu, podczas gdy koła i zawieszenie podążają za nierównościami i odchyleniami nawierzchni. Elektronika rozpoznaje i koryguje też zmianę rozkładu mas motocykla podczas hamowania, co pozwala na przeciwdziałanie pochyleniu motocykla do przodu podczas wytracania prędkości. 
 
Drogowy drapieżnik, jakim z założenia jest Kawasaki Z H2 SE, zbudowany został w stylu Sugomi, a dzięki pełnemu pakietowi oświetlenia LED, nic nie stoi na przeszkodzie, by na łowy wyjeżdżał także nocą. Jego kierowca może kontrolować parametry maszyny za pośrednictwem niezwykle czytelnego panelu TFT, który wyposażony jest w łączność Bluetooth umożliwiającą sparowanie ze smartfonem i skorzystanie z niezliczonych, dodatkowych funkcji dostępnych za pośrednictwem bezpłatnej aplikacji Kawasaki Rideology. 
 
Tak duża ilość informacji o nowym modelu zapewne sprawia, że czytelnik może poczuć się nieco zdezorientowany… Dobrze jest więc, w celu stworzenia sobie obrazu przyjemności z jazdy, jaką obiecuje nowe Kawasaki Z H2 SE 2021, mieć przed oczami choć jedno słowo - doładowanie!
 
 

Objęte modele: