back to model

Technologia Kawasaki Sterowanie podwoziem

Efekt naszego zaawansowania inżynierii, wyczerpujących testów i ciągłego dążenia do niezawodności, poprawy bezpieczeństwa oraz osiągów. 

VHA

Aktywowany, gdy kierowca się zatrzyma i mocno wciśnie hamulec(-e), VHA (Vehicle Hold Assist) włącza tylny hamulec, aby umożliwić kierowcy rozluźnienie dłoni/nogi hamulca.

Aktywowany, gdy motocyklista się zatrzyma i mocno nacisnie hamulec (hamulce), VHA włącza tylny hamulec, aby umożliwić kierowcy rozluźnienie dłoni/nogi hamulca. Oprócz ciśnienia płynu hamulcowego system sprawdza stopień nachylenia drogi, prędkość kół przednich/tylnych, położenie przepustnicy i przełącznik podpórki bocznej, aby określić, czy spełnione zostały warunki pracy. Po zatrzymaniu, VHA jest inicjowane po tym, jak motocyklista wywiera określoną siłę (na przedni i/lub tylny hamulec). Pompa ABS wywiera nacisk, aby włączyć tylny hamulec, a na tablicy rozdzielczej pojawia się światło/sygnał, aby poinformować kierowcę, że może rozluźnić dłoń (i stopę) hamulca, a motocyklista pozostanie w bezruchu. System wyłącza się automatycznie, gdy kierowca odkręc manetkę gazu, aby przyspieszyć, gdy podpórka boczna się złoży lub 10 minut po aktywacji. Kierowca może również wyłączyć system, szybko ściskając i zwalniając dźwignię hamulca (na mniej niż 1 sekundę).