Technologia Kawasaki Sterowanie podwoziem

Efekt naszego zaawansowania inżynierii, wyczerpujących testów i ciągłego dążenia do niezawodności, poprawy bezpieczeństwa oraz osiągów. 

Rama "Monocoque"

Oryginalna aluminiowa rama "Monocoque" ścisle otula silnik, dzięki czemu motocykl zachowuje smukłość i lekkość konstrukcji. Silnik w połączeniu z ramą stanowią sztywną i stabilną bazę każdego Kawasaki z ramą "Monocoque".

Rama "Monocoque" jest wykonana z przestrzennych stopów aluminium i stanowi jeden z dwóch elementów nośnych. Połączona z silnikiem stanowi sztywną konstrukcję, pozwalającą znieść wiele przeciążeń. Wiele nowatorskich rozwiązań Kawasaki znajduje swe odzwierciedlenie w konstrukcji ram przestrzennych. Dzięki rewolucyjnemu podejściu w konstrukcji takich detali jak obudowa filtra powietrza lub obudowa akumulatora masa ramy i motocykla mogła zostać zredukowana. Pierwszą ramę "Monocoque" Kawasaki zastosowało w 1980 w zawodach GP. W świecie, w którym rama stalowa była standardem, Kawasaki wykonało pierwszy krok zaskakując wszystkich debiutem modelu KR500. Wejście do masowej produkcji łączone jest z debiutem modelu ZX-12R Ninja w roku 2000. Technologia Kawasaki ewoluowała i efekty prac inżynierów Kawasami można znaleźć obecnie w wielu modelach produkowanych seryjnie.