Technologia Kawasaki Sterowanie podwoziem

Efekt naszego zaawansowania inżynierii, wyczerpujących testów i ciągłego dążenia do niezawodności, poprawy bezpieczeństwa oraz osiągów. 

K-ACT ABS

To bardzo zaawansowany technicznie i wysoce precyzyjny zintegrowany uklad hamulcowy połączony z ABS

Założeniem konstrukcyjnym K-ACT ABS było opracowanie zintegrowanego systemu dla bardzo ciężkich motocykli, które w stanie gotowym do jazdy ważą powyżej 300kg (bez kierowcy, pasażera i bagażu). System w sposób inteligentny monitoruje siłę hamowania koła przedniego i tylnego, dostosowuje rozdział sił między kołami do aktualnej prędkości jazdy i obciążenia oraz warunków drogowych, co sprawia, ze hamowanie jest skuteczne, a motocykl stabilny. Na przykład: Jeżeli podczas dłuższego zjazdu kierowca będzie hamował tylko przednim hamulcem, komputer systemu K-ACT ABS aktywuje tylny hamulec wspomagając hamowanie, zmniejszając nagrzewanie się przedniego hamulca i zwiększając skuteczność całego procesu. Jeżeli kierowca użyje tylko tylnego hamulca i system K-ACT ABS wykryje blokowanie się tylnego koła rozdzieli siłę hamowania między koło przednie i tylne stabilizując motocykl i proces hamowania.