Vulcan S Klasyka nie musi być nudna. Vulcan S nie jest typowym cruiserem. Jego dwucylindrowy silnik o pojemności 649 cm3 i mocy 61 KM oraz unikalny układ regulowanego 7- stopniowego zawieszenia, czynią z niego maszynę przeznaczaną nie tylko dla zagorzałych chopperowców ale także dla osób przemieszczających się codziennie na krótkich odcinkach w miastach i poza nimi. Możliwość personalizacji ustawień takich jak regulacja podnóżek i dźwigni sprzęgła powoduje, że jest tak samo odpowiedni dla doświadczonych jak i dla początkujących motocyklistów. 14 litrowy bak, wygodna pozycja podróżowania i szeroka wyprofilowana kanapa sprzyja długim podróżom. Tłumik umieszczony pod silnikiem, nisko osadzone siedzisko ( 705 mm), wąska tylna rama ułatwiają manewrowanie w korkach i w wąskich uliczkach. Kawasaki w roku 2015 proponuje nam zupełnie nowy model dostępny w trzech wersjach kolorystycznych: czarnym, białym i purpurowym.
Versys 650 i Versys 1000 – Uznana Rodzina Turystyków Kawasaki
Zmiany jakie Kawasaki wprowadziło w obu modelach Versys 1000 oraz mniejszym Versysie 650 są podobne. Zupełnie nowa owiewka i nowa, wyższa szyba. Nowy zestaw wskaźników, a w silniku zastosowano sprzęgło antyhoppingowe. Zmodyfikowana została też pozycja kierowcy teraz jest jeszcze wygodniejsza a sylwetka lepiej chroniona przed powiewem wiatru. Versys 1000 ma teraz nową ramę, nowe lżejsze koła, nowy odwrócony widelec z przodu o średnicy lag 43mm z bezstopniowym tłumieniem odbicia oraz regulacją napięcia wstępnego. Do tego cała lista drobniejszych zmian i nowe elementy wyposażenia akcesoryjnego takie jak nowa wygodniejsza kanapa, centralny podnóżek, nowe mocowanie silnika zapewniające lepsze tłumienie drgań, system szybkiego montażu i demontażu kufrów oraz większą możliwość regulacji szyby.