Newsletter Kawasaki

Newsletter Kawasaki

28 Listopad 2014 Nowi Wojownicy w ofercie Kawasaki na rok 2015 - część II

Na 2015 rok Kawasaki przewidziało aż 9 nowych modeli.
Poza Versysami 650 i 1000 oraz rewelacyjnym Vulcanem S są to: Ninja H2 i H2R, Z250SL oraz Z300, Ninja 250SL oraz GTR1400. Chcemy przybliżyć Wam te modele. Zapraszamy do części drugiej.
Ninja 250 SL – Pierwszy poziom wtajemniczenia w klasie Supersport.
 
Ten najmniejszy Supersport z rodziny Ninja napędzany jest przez 4-suwowy, jednocylindrowy silnik o mocy 28 KM uzyskanej przy 9700 obr/min. oraz momencie 22,6 Nm umieszczony w kratownicowej ramie. Jego agresywny styl i ergonomiczne linie doskonale odzwierciedlają sportowy charakter maszyny. Dodatki takie jak koła ze stopów lekkich czy odchudzona kratownicowa rama wpływają na małą masę pojazdu gotowego do jazdy, która wynosi zaledwie 151 kg.
Sportowe zawieszenie przednie o średnicy lag 37 mm i tylne typu Uni- Track z możliwością regulacji napięcia wstępnego sprawia ze maszyna doskonale utrzymuje tor jazdy. Atutem małej Ninji jest nisko usytuowana kanapa zaledwie na 780 mm co zapewnia komfort podróżowania niższym motocyklistom. Układ hamulcowy stanowi ten sam doskonale dobrany system zastosowany w Z250 SL z opcjonalnie dostępnym systemem ABS.  Pięknie zaprojektowana, smukła i zwarta sylwetka jest niezwykle ergonomiczna a dzięki temu ten nowy model stanowi cenne uzupełnienie kultowej gamy Supersportów Kawasaki, od trzech dekad utrzymanych w duchu Ninja.    
 
 
 
GTR 1400 Przykładem jak udoskonalić doskonałe.
 
Motocykl łączy w sobie sportowe parametry i upodobanie do dalekich podróży w sposób wyróżniający go spośród rywali. 1400GTR ustanawia standardy, dzięki którym możliwe jest pokonywanie całych kontynentów. Nowe funkcje powodują, że wzbudza on jeszcze większe niż dotąd zaufanie i oferuje większe niż kiedykolwiek bezpieczeństwo.
 
Legendarny czterocylindrowy rzędowy silnik ZZR1400 został unowocześniony. Między innymi przeprojektowany został układ hydrauliczny odpowiadający za ustawienia zaworu zmieniającego czas zapłonu w poszczególnych cylindrach. Bez znaczenia czy wybierasz się na maraton czy oczekujesz sportowego sprintu  rzędowy czterocylindrowy silnik o pojemności 1,352cm3 na pewno zadowoli każdego.
Ergonomicznie GTR został wyposażony w zupełnie nowe siedziska, oferując lepszy komfort zarówno dla kierowcy jak i pasażera. Nie możemy pominąć, wymieniając z ogromnej listy zmian zaprojektowanych dla modelu 2015, nowej przedniej szyby (nadal regulowanej elektronicznie), która teraz zawiera nową kierunkową owiewkę. Regulowana w dwóch pozycjach, eliminuje obszary niskiego ciśnienia w kabinie, i oferuje lepsze parametry przepływu powietrza ponad kask motocyklisty. Aby podkreślić przyjazny charakter GTR-a, zastosowano szereg systemów elektronicznych i udogodnień polepszających właściwości jezdne i komfort podróżowania. KTRC - zaawansowany system kontroli trakcji, czujniki ciśnienia opon, możliwość ustawienia trybu mocy, wskaźnik jazdy ekonomicznej i regulowane podgrzewane manetki, zapewniają beztroską jazdę w każdych warunkach. Gniazdo 12V  pozwala kierowcy naładować telefon komórkowy lub nawigację GPS  a podręczny schowek z zamkiem elektromagnetycznym umożliwia bezpieczne przechowywanie drobnych przedmiotów. Nie przez przypadek GTR zyskał przydomek króla szos.

Objęte modele:

1400GTR 2015
2015
1400 GTR
Szczegóły modelu
Ninja 250SL 2015
2015
Ninja 250SL
Szczegóły modelu