back to model

Technologia Kawasaki Sterowanie silnikiem

Od czasu naszego pierwszego silnika motocyklowego zbudowanego w 1953 roku, Kawasaki ciągle używa nowych technologii w tworzeniu wysoko wydajnych silników. Dziś, motocykle Kawasaki są wypełnione licznymi oryginalnymi i technologicznymi elementami, które wyewoluowały podczas naszej długiej historii.

Podwójny wtrysk

Kazdy z wtryskiwaczy pelni inna role i pracuje w innym zakresie obrotów zapewniajac wysoka moc i szybka reakcje silnika.

Kazdy z wtryskiwaczy pelni inna role i pracuje w innym zakresie obrotów zapewniajac wysoka moc i szybka reakcje silnika. Kawasaki KX250F byl pierwszym motocyklem produkowanym seryjnie, wyposazonym w podwójny wtrysk paliwa. Jeden z wtryskiwaczy znajduje sie za przepustnica, a drugi blizej airboxa. W zaleznosci od obrotów, na jakich pracuje silnik, kazdy wtryskiwacz pracuje inaczej, zapewniajac gladki i bardzo szybki wzrost obrotów silnika. Przy nizszych obrotach silnika glówna role pelni wtryskiwacz umieszczony blizej komory spalania. Gdy silnik pracuje na wyzszych obrotach i pojawia sie zapotrzebowanie na moc, do gry wchodzi drugi wtryskiwacz. Paliwo pokonuje dluzsza droge, schladza sie i lepiej miesza z powietrzem, dzieki czemu wieksza ilosc mieszanki dostaje sie do komory spalania.