back to model

Technologia Kawasaki Sterowanie silnikiem

Od czasu naszego pierwszego silnika motocyklowego zbudowanego w 1953 roku, Kawasaki ciągle używa nowych technologii w tworzeniu wysoko wydajnych silników. Dziś, motocykle Kawasaki są wypełnione licznymi oryginalnymi i technologicznymi elementami, które wyewoluowały podczas naszej długiej historii.

KLCM - Kawasaki Launch Control Mode

KLCM (Kawasaki Launch Control Mode) optymalizuje przyspieszenie podczas startu poprzez elektroniczne zarządzanie mocą silnika tak aby nie zerwać przyczepności koła.

Układ Kawasaki Launch Control Mode został zaprojektowany z myślą o wspomaganiu użytkowników już  od momentu startu. Poprzez elektroniczne zarządzanie mocą silnika KLCM zapobiega zerwaniu przyczepności koła. Użytkownicy mogą wybrać jeden spośród trzech dostępnych trybów. Każdy z nich oferuje coraz wyższy poziom, umożliwiając  jazdę z pozycji startowej do chwili, gdy przepustnice są całkowicie otwarte.  Gdy sprzęgło jest zwolnione, prędkość silnika może wzrastać, natomiast moc jest regulowana, zapobiegając obrotowi koła tylnego (zerwaniu przyczepności) i utrzymaniu koła przedniego na podłożu. (Ustawienie w trybie nr 1 umożliwia nieznaczne uniesienie koła przedniego). System przestaje być aktywny automatycznie po przekroczeniu  prędkości 150 [km/h] lub włączeniu 3-go biegu. Aktywowanie systemu wymaga, aby motocykl został zatrzymany.