back to model

Technologia Kawasaki Sterowanie silnikiem

Od czasu naszego pierwszego silnika motocyklowego zbudowanego w 1953 roku, Kawasaki ciągle używa nowych technologii w tworzeniu wysoko wydajnych silników. Dziś, motocykle Kawasaki są wypełnione licznymi oryginalnymi i technologicznymi elementami, które wyewoluowały podczas naszej długiej historii.

IMU

Dzięki zastosowaniu IMU i najnowszej odsłonie zaawansowanego oprogramowania Kawasaki, elektroniczna technologia zarządzania silnikiem i nadwoziem wstępuje na nowy, jeszcze wyższy poziom - zmieniając system ustwień w system sprzężenia zwrotnego - dostarczając jeszcze więcej emocji podczas jazdy.

IMU - Enhanced Chassis Orientation Awareness (Inercyjny Zespół Pomiarowy)
Siłą najnowszych rozwiązań elektronicznych Kawasaki zawsze było wysoce zaawansowane programowanie sterowników.  Dzięki niemu do jednostki ECU w czasie rzeczywistym dostarczane są informacje o aktualnym położeniu motocykla. Program modelowania dynamicznego Kawasaki umiejętnie  wykorzystuje formułę „Magic Tyre” analizując zmiany wielu parametrów, umożliwiających uwzględnienie zmiennych warunków nawierzchni,  przyczepności oraz stanu opon.
Zastosowanie modułu IME umożliwia monitorowanie inercji względem 6 stopni swobody. Mierzone jest przyśpieszenie wzdłużne, poprzeczne i pionowe,  jak również  przechył boczny i wzdłużny. Wskaźnik odchylenia   obliczany jest przez ECU. To dodatkowe wsparcie przyczynia się do jeszcze czystszego obrazu położenia nadwozia (motocykla) w czasie rzeczywistym, pozwalając na jeszcze precyzyjniejsze zarządzanie.
Dzięki zastosowaniu IMU i najnowszej odsłonie zaawansowanego oprogramowania Kawasaki, elektroniczna technologia zarządzania silnikiem i nadwoziem wstępuje na nowy, jeszcze wyższy poziom - zmieniając system ustwień w system sprzężenia zwrotnego - dostarczając jeszcze więcej emocji podczas jazdy. . Program modelowania dynamicznego Kawasaki w połączeniu z  sygnałami wejściowymi z IMU (Inercyjnego Zespołu Pomiarowego) umożliwiają jeszcze bardziej precyzyjne określenie położenia pojazdu, przenosząc tym  elektronikę Kawasaki na kolejny poziom.