back to model

Technologia Kawasaki Sterowanie silnikiem

Od czasu naszego pierwszego silnika motocyklowego zbudowanego w 1953 roku, Kawasaki ciągle używa nowych technologii w tworzeniu wysoko wydajnych silników. Dziś, motocykle Kawasaki są wypełnione licznymi oryginalnymi i technologicznymi elementami, które wyewoluowały podczas naszej długiej historii.

Doładowany silnik

Opierając się o wiedzę i technologię zdobytą przez KHI Group, doładowany silnik Kawasaki dostarcza wysoką moc, jednocześnie zachowując kompaktowość.

Opierając się o wiedzę i technologię zdobytą przez KHI Group, doładowany silnik Kawasaki dostarcza wysoką moc, jednocześnie zachowując kompaktowość. Kluczem do osiągnięcia tej niewiarygodnej wydajności jest sprężarka - jednostka typowa dla motocykli, zaprojektowana przez zespół inżynierów Kawasaki opierając się na technologii Kawasaki Gas Turbine & Machinery Company, Kawasaki Aerospace Company oraz Kawasaki Corporate Technology Division.
Jedną z największych korzyści w projektowaniu sprężarki przez zespół Kawasaki i dopasowaniu jego konstrukcji do charakterystyki silnika jest to, że inżynierowie byli w stanie osiągnąć wysoką wydajność pracy sprężarki w szerokim zakresie warunków jej pracy. Nie było by to możliwe przy użyciu lub zaadaptowaniu sprężarki produkowanej przez firmę samochodową.
Ważnym elementem warunkującym wysoką wydajność sprężarki jest mały wzrost temperatury w czasie pracy, który obniża jej moc. W przeciwieństwie do innych sprężarek, Kawasaki oferuje wysoką wydajność w szerokim zakresie ciśnień i stopni przepływu powietrza, czyli w dużym zakresie prędkości pojazdu oraz prędkości obrotowej silnika. Ten zakres wydajnego działania (podobny do szerokiego zakresu mocy)  przekłada się na duże przyśpieszenie. Wysoka wydajność sprężarki oraz minimalny przyrost ciepła oznacza także zbędność użycia intercoolera, zmniejszając wagę i rozmiar silnika wpływając tym samym na jego kompaktowość.