Newsletter Kawasaki

Newsletter Kawasaki

7 Listopad 2023 Kawasaki z nowościami w klasie 500cc w roku 2024

Od czasu legendarnego Mach III z 1969 roku, nazwa modelu "Kawasaki 500" energetyzuje i ekscytuje motocyklistów na całym świecie. W 2024 roku Kawasaki wprowadzi na rynek modele Ninja 500 jak i Z500, aby dołączyć do walki o sprzedaż w klasie motocykli średniej pojemności.

Agresywnie stylizowany Z500 jest napędzany nowym dwucylindrowym, chłodzonym wodą silnikiem wyposażonym w sprzęgło anty-hoppingowe. Responsywna jednostka napędowa jest umieszczona w lekkim podwoziu typu kratownicowego, zapewniającym pewne prowadzenie i łatwe prowadzenie, szczególnie ważne dla posiadaczy prawa jazdy kat. A2. Bardziej doświadczeni motocykliści skorzystają ze świetnie zestrojonego zawieszenia z możliwością dynamicznego pokonywania zakrętów i energicznego przyspieszenia podczas weekendowych przejażdżek.
 
Wyposażony w licznik LCD, Z500 będzie również dostępny jako model Special Edition (SE) z własnym unikalnym lakierowaniem oraz dolną osłoną, kolorowym licznikiem TFT zapewniającym dostęp do informacji za pośrednictwem najnowszej wersji aplikacji Kawasaki Rideology na smartfonie kierowcy i gniazdem USB-C.
 
W zależności od rynku, wersja SE może również obejmować ciemną osłonę zegarów, osłonę chłodnicy, slidery, nakładkę siedzenia pasażera, podkładkę pod zbiornik. W zakresie oryginalnych akcesoriów, do wyboru jest wiele opcji, w tym duża przednią szybę (przezroczystą lub ciemna), wysokie siedzenie ERGO-FIT (+30 mm), torba na zbiornik paliwa i okleina na obręcze koła.

Ciesząc się tą samą ramą kratownicowego i żywiołowym dwucylindrowym silnikiem chłodzonym wodą co Z500, gama Kawasaki 2024 obejmuje również nową Ninję 500. Prezentowana w nowym, bardziej agresywnym wyglądzie rodziny Ninja z kanciastą górną osłoną i kompleksowym pakietem stylizacyjnym, Ninja 500 spełnia europejskie wymogi dla kategorii A2, poszerzając swoją atrakcyjność dla doświadczonych motocyklistów, którzy pragną wąskiego motocykla i niskiej pozycji, a także wyśmienitej zwrotności przy niskich prędkościach w połączeniu z prawdziwie sportowymi w tej klasie osiągami.

Oferując możliwość zwiększenia wysokości siedziska o 30 mm poprzez zamontowanie wysokiego siedzenia ERGO-FIT, gama innych oryginalnych akcesoriów jest wszechstronna, umożliwiając kierowcom stworzenie prawdziwie spersonalizowanego motocykla. A dla tych, którzy chcą rozpocząć swoją przygodę z Ninja 500 w pełnym wyposażeniu, Ninja 500 Special Edition jest motocyklem stworzonym dla nich. Wyposażony w unikalną malowanie, wersja SE zawiera w standardzie bezkluczykowy zapłon KIPASS, licznik TFT i gniazdo USB-C. Podobnie jak Z500 SE, może również zawierać wiele innych opcjonalnych części w swojej specyfikacji, między innymi osłonę chłodnicy lub nakładkę siedzenia pasażera.
  
 
Kolorystyka Z500:
Z500
  • Metallic Spark Black/Metallic Matte Graphenesteel Gray (BK1)
Z500 SE
  • Candy Persimmon Red/Metallic Flat Spark Black/Metallic Matte Graphenesteel Gray (RD1)
  • Candy Lime Green/Metallic Spark Black/Metallic Matte Graphenesteel Gray (GN2)
 
Kolorsytyka Ninja 500:
Ninja 500
  • Metallic Spark Black/Metallic Flat Raw Graystone (BK1)
Ninja 500 SE
  • Lime Green/Ebony (GN1)
  • Metallic Matte Dark Gray/Metallic Flat Spark Black/Metallic Moondust Gray (GY2)