Newsletter Kawasaki

Newsletter Kawasaki

23 Październik 2019 Kawasaki ZH2 tworzy nową erę w klasie Hypernaked!

Nowy, zjawiskowy model Z H2 to zwieńczenie niemal pięćdziesięcioletniej historii serii Z, która miała swój początek słynną Z1 z 1972 roku.
Kawasaki nie zatrzymuje się i nie spogląda wstecz. Podczas Wystawy w Tokio zaprezentowano najbardziej radykalne i najbardziej zaawansowane technicznie Z - ZH2! Wykorzystując doświadczenie zdobyte przy projekcie Ninja H2 i H2 SX, Kawasaki postarało się zdominować tym razem segment naked. 

Być na szczycie rodziny Z to prawdziwa nobilitacja! Dlatego też Z H2 wyróżnia się spośród swoich mniejszych braci tak, aby zaspokoić oczekiwania najbardziej wymagających kierowców i stworzyć nieziemską maszynę. Nawiązując do stylu Sugomi (jap. drapieżny styl), w którym każdej ostrej linii stylistycznej towarzyszy najwyższa inżynieria, Kawasaki Z H2 szturmem zdobędzie serca i umysły motocyklistów.

Oczywiście największą uwagę należy skoncentrować na majestatycznym, czterocylindrowym silniku o pojemności 998 ccm, wyposażonym przez Kawasaki w kompresor, który sprawia, że możesz poczuć turbodoładowaną moc. Dodatkowo 200 KM mocy, wspierane przez system przepływu powietrza RAM, oraz moment obrotowy na poziomie 137 Nm, w połączeniu z komfortową pozycją, sprawiają, że możesz ujarzmić tę maszynę. Choć Z H2 będzie szczególnie doceniony przez doświadczonych motocyklistów, jego przyjazne systemy oraz komfortowa pozycja mogą okazać się idealne również dla mniej doświadczonych użytkowników.

Z H2 został całkowicie wyposażony w oświetlenie typu LED. Ekran TFT jest łatwy w odczycie, a jego ustawineia pozwalają dopasować go do indywidualnych preferencji motocyklisty. Quickshifter góra/dół, czy też tempomat, to tylko niektóre z udogodnień jakie na Ciebie czekają. Nadwozie znane z poprzednich modeli H2, skonstruowano specjalnie pod klasę naked, a zaciski Brembo M4 wraz z widelcem Showa, sprawija, że luksus wykończenia jest tu widoczny w każdym detalu.

Inżynierowie Kawasaki musieli dopracować tę maszynę tak, aby sprostała ciężkim warunkom miejskim, a co za tym idzie połączyli wydajność z trwałością, co sprawiło, że turbodoładowany motocykl typu naked stał się rzeczywistością. Dzieki technologii sprzęgła antyhoppingowego oraz najwyższej klasy skrzyni biegów, w której za zmianę przełożeń odpowiedzialne są pierścienie (ang. dog ring), co powoduje, że zmiana przełożeń jest szybsza niż w konwencjonalnej skrzyni biegów, jazda staje się jeszcze przyjemniejsza. Kawasaki udowdniło, że tylko w fabryce Akashi posiadają konow-how jak robić cudowne, turbodoładowane maszyny.

Dzięki zastosowaniu jednostki pomiarowej Bosch IMU, liczne rozwiązania wspomagające motocyklistę stały się faktem. Kontrola trakcji, system inteligentnego ABS, funkcja zarządzania zakrętami, wybór trybów jazdy i mocy oraz aplikacja Rideology, która poprzez łączność z telefonem może zarządzać ustawieniami motocykla to szczyt rozwiązań technlogicznych. Dzięki aplikacji Rideology, na swoim smartfonie możemy skorzystać z praktycznych informacji, takich jak zużycie paliwa i informacji o przejechanej trasie, czy też przejrzeć rejestrator kątów pochylenia maszyny podczas jazdy.          
    
Linia całkowicie nowego Z H2 zachwyca. Od agresywnego wlotu powietrza, połączonego z ostrą linią przednich reflektorów, poprzez specjalnie wytłaczany znak turbodoładowania i kratownicową ramę, aż po smukle zakończony tył, to kwintesencja stylu naked w najmocniejszym wydaniu. 

Być może oczekiwanie na nowe maszyny 2020 nie będą już tak emocjonujące, gdyż Kawasaki dokonało czegoś niewyobrażalnego. Turbodoładowanie nakeda sprawiło, że nikt i nic go nie dościcgnie. Z H2 przejmuje kontrolę nad klasą naked!