Technologia Kawasaki Sterowanie podwoziem

Efekt naszego zaawansowania inżynierii, wyczerpujących testów i ciągłego dążenia do niezawodności, poprawy bezpieczeństwa oraz osiągów. 

ABS

Zapewnia stabilne hamowanie zapobiegając blokowaniu się kół motocykla.

W klasycznym układzie hamulcowym nagłe hamowanie lub najechanie na nawierzchnię o niższym współczynniku tarcia (olej, piasek, woda) może spowodować zablokowanie koła i poślizg. System Kawasaki ABS eliminuje to zagrożenie. Bardzo dokładna praca układu, setki testów w różnych warunkach pogodowych i drogowych dają gwarancję niezawodności i precyzji działania. Dla spełnienia wymagań profesjonalistów, Kawasaki opracowało KIBS (Kawasaki Intelligent anti-lock Brake System) dedykowany modelom sportowym. W odpowiedzi na oczekiwania użytkowników cięższych motocykli turystycznych Kawasaki opracowało i wdrożyło do produkcji K-ACT (Kawasaki Advanced Coactive-braking Technology), system współpracy hamulców przedniego i tylnego kola. Pozwala to podróżować jeszcze bezpieczniej i wygodniej. Kawasaki nie ustaje w poszukiwaniu innowacyjnych rozwiązań dla systemów ABS.